Breloki reklamowe- Tania i skuteczna forma gadżetu reklamowego

  • 18.05.2018, 10:00
  • Grupa Tipmedia
Breloki reklamowe- Tania i skuteczna forma gadżetu reklamowego
Marketing to niezwykle ważna część funkcjonowania firmy. Dzięki gadżetom reklamowym pozyskujemy nowych klientów i mamy szansę zaistnienia na rynku. Ofiarowanie takich drobiazgów może pozytywnie wpłynąć na współpracę. Pozostania po firmie miłe wspomnienie i zachęca do robienia dalszych interesów. Znane gadżety reklamowe to notesy, długopisy i czapki, jednak warto zainwestować w breloki reklamowe, które świetnie będą komponowały się z kluczami lub innymi przedmiotami naszego partnera biznesowego.

Dlaczego breloki reklamowe?

Niestety należy stwierdzić, że długopisy, notesy oraz inne przedmioty mogą szybko wylądować w koszu naszego kontrahenta lub mogą również zostać zgubione. W takim przypadku oznacza to dosłowne wyrzucenie pieniędzy w błoto, ponieważ taki gadżet reklamowy nie spełni swojego zadania tak, jak zakładaliśmy. Brelok natomiast stanowi coś bardziej stałego. Klient lub partner biznesowy po otrzymaniu takiego podarku automatycznie przyczepi go do kluczy, lub innej rzeczy, aby się nie zgubił. Zapewne brelok na bardzo długo pozostanie w tym samym miejscu i będzie dobrze kojarzył się z naszą formą.

Jakie powinny być breloki reklamowe?

Takiego rodzaju gadżety reklamowe powinny być przede wszystkim charakterystyczne i powinny również kojarzyć się z naszą firmą. To sprawi, że uzyskany przedmiot w fabryce będzie gadżetem reklamowym kojarzonym tylko i wyłącznie z naszą firmą. Taki brelok powinien być duży i mieć na sobie logo firmy tak, aby było czytelne i dobrze widoczne. Dzięki dużym gabarytom może inne osoby będą miały szansę znaleźć naszą firmę i nawiązać współpracę?

Czy breloki reklamowe to dobry pomysł?

To jeden z najlepszych i najtańszych dostępnych pomysłów na rynku. Co prawda, długopisy są tańsze, jednak gdy porównamy cenę breloka i ręcznika to możemy się bardzo zdziwić, ponieważ cena ręcznika reklamowego jest kilkakrotnie wyższa od ceny takiego gadżetu reklamowego. Breloki reklamowe to świetna inwestycja, która z pewnością szybko się zwróci.

Zalety breloków reklamowych

Marketing rządzi się swoimi prawami. Musi być dobrze opracowany i stale wykorzystywany tak, aby dobrze funkcjonował i dobrze kojarzył się z naszą firmą. Specjaliści od PR powinni wyszukiwać stale nowinki, jakie stosowane są w marketingu na rynku zachodnim, dzięki czemu do kraju wprowadzone zostaną nowatorskie pomysły prosto zza granicy. Jakie wyróżniamy zalety breloków reklamowych?

•       Niewielkie koszt,

•       Niewielki kształt,

•       Zapewne dłużej posłuży klientowi lub partnerowi biznesowemu, niż długopis lub notatnik,

•       Praktyczny pomysł.

Podsumowanie

Jak widać, stosowanie breloków reklamowych ma wiele zalet. Za ich zakupem przemawia nie tylko niska cena, ale również fakt, iż mogą być wykorzystywane o wiele dłużej, niż jakiekolwiek inne gadżety reklamowe, które dostępne są na rynku. Nie można o tym zapominać. Breloki to świetne rozwiązanie dla dużych i małych firm. Tak więc już dziś zastanów się nad inwestycją w praktycznie i tanie rozwiązania do swojej firmy, aby partnerzy biznesowi powracali do naszej firmy z miłymi odczuciami i wspomnieniami. 

Opracował: GURU

Grupa Tipmedia
Podziel się: